Αθλητισμός
1η Ανάβαση Αγρινίου: Οι απονομές στους νικητές
Η 1η Ανάβαση Αγρινίου αποτέλεσε τον εναρκτήριο γύρο του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και πραγματοποιήθηκε στις 15 και 16 Μαρτίου με τη συμμετοχή 21 οδηγών, με την διοργάνωση να γίνεται από την ΦΙΛΜΑ Αγρινίου.
H διαδρομή μήκους 3.650 μέτρων, όπου βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το Αγρίνιο βρίσκεται σε ένα μέρος απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς δίπλα από τον ποταμό Αχελώο και με θέα όλες τις τεχνητές του λίμνες, έδειξε τα “δόντια” της, με το σύνολο των οδηγών να μιλά με τα καλύτερα λόγια, σε επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης, πρόσφυσης αλλά και πρωτόγνωρων μέτρων ασφαλείας, εκθειάζοντας την εξαιρετική διοργάνωση σε όλα τα επίπεδα.
-
Ρεπορτάζ1 έτος agoΑγρίνιο-Πανελλήνιες: Υποψήφιοι στο 3ο ΓΕΛ μιλούν για τα θέματα στην Νεοελληνική Γλώσσα
-
Ρεπορτάζ12 μήνες agoΠανελλήνιες: Όσα δηλώνουν οι πρώτοι των πρώτων του Αγρινίου
-
Ρεπορτάζ1 έτος agoΥποψήφιος στις Πανελλαδικές ετών 41 στο Αγρίνιο: «Και που έφτασα εδώ άθλος είναι» (video)
-
Πολιτική1 έτος agoΟ Παύλος Γερουλάνος στο Αγρίνιο






